Amazon и Nike искат да купят производителя на фитнес оборудване Peloton

Moдерните технологии предлагат атрактивни и удобни възможности да тренираме в домовете си, дори по време на социална изолация. На пазара се продават фитнес тракери с достъпна цена, които са подходящ асистент по време на ежедневните тренировки. Фитнес сегмента е все по-атрактивна ниша и за инвеститорите, които виждат солиден потенциал за бъдещо развитие.

Peloton Interactive е името на компания, която предизвика голяма популярност със своето професионално оборудване за тренировки в домашни условия.

Компанията реализира солидни продажби в началото на пандемията, когато потребителите търсеха алтернатива на затворените фитнес зали. Всичко това превърна Peloton в бранд с пазарна капитализация от над $50 януари 2021г.

Следващите месеци, обаче не се развиха според първоначалните очаквания, тъй като компанията вече се оценява на едва $8 млрд. Още през октомври шефът на Peloton, Джо Фоули потвърди, че търсенето към домашното им фитнес оборудване спада с по-бързи темпове от очакваното, което се отразява дългосрочно на финансовото им състояние.

 

 

Причините за спада в продажбите на Peloton са многобройни и освен по-ниското търсене обхващат хаоса във веригата за доставки и невероятната конкуренция. Процесите около компанията се следят внимателно от някои големи имена в индустрията, които дори обмислят опции да купят бизнеса на Peloton. Това не е изненадващо, тъй като все още има огромна мрежа от клиенти и пазарна стойност от няколко милиарда долара.

Amazon и Nike са две от компании с най-голямо желание да купят Peloton, информира The Wall Street Journal. Напрежението върху главният изпълнителен директор, Джон Фоули се увеличават, като все повече инвеститори искат неговата оставка. Конкретни финансови параметри не са публикувани, но сделката вероятно ще струва поне $10 млрд.

 

Oще от Digital: Защо използването само на един фитнес тракер дава най-добри резултати