Нова джендър простотия в телефоните ни натиска здраво, няма спасение

Нови емотикони с бременни мъже ще бъдат предлагани от една от големите технологични компании – Apple, съобщи glasove.com.

Според наблюдатели на практика, ще прокара антинаучни предложения в името на „приобщаването“.

Припомня се за фалшиво готиният прогресизъм, демонстриран от тази и други технологични гиганти, който е съпътстван от безмилостен лов на вещици.

Като потвърждение, дори авторката на „Хари Потър“ Джоан К.

Роулинг бе оплюта в социалните мрежи, а  годишнината на сагата й – анулирана, заради трансфобия.

В резултат кръгът на здравомислещи хора си спомни за антиутопичния шедьовър на Джордж Оруел „1984“, където разказвачът констатира, че здравият разум се е превърнал в ерес.

След като Apple анонсира емоджита „бременен мъж“, някои коментатори отбелязват, че емотиконите на IPhone са маркери за лукава революция в манталитета, съгласно механика за социално инженерство, която цели да ни накара да приемем новата деконструирана и мултикултурна хуманност.

Нещо повече те констатират, че Big tech / групата на големите технологични компании в САЩ/, които доста често обявяват битка в името на науката и безмилостно гонят от своите социални мрежи всеки, който разпространява „фалшиви новини“, прокарват антинаучни предложения.

„За биологията това е очевидно, не съществуват бащи, които раждат: мъжката матка не е по-реална от женския пенис.

Това са чисти словесни конструкции – flatus vocis“, отбелязва Клод Хабиб в своето забележително есе „Транс въпросът“/La question trans/, в което се пита дали не е на път да се роди ново „право на заблуда“. Американската феминистка Камий Палия също смята, че студената биологична истина е, че промените на пола са невъзможни.

В отговор новите радетели на прогреса признават, че може и да не е научно, но „нищо не се отнема от никого“. Така популяризирането на фигурата на бременния мъж допринася за заличаването на женското, а това противоречи на епохата, която проповядва „видимост“ на жените.

Като движение феминизмът възнамерява да разтърси традиционните представи за отношенията между мъже и жени, но никога не е претендирало да премахне биологията, без която не могат да се обяснят съществуващите неравенства между половете.

„Майчинството е прекомерната привилегия на жените и да им се откаже е регрес“, изтъква Франсоаз Еритие.

Относно фалшиво готиният прогресизъм, демонстриран на най-високо ниво, учени и футуролози се питат каква ще е вредата, нанесена на детето от такова обезобразено родителство?

Детето е подложено на когнитивен дисонанс: казват му, че майка му е мъж, а двойствеността на половете е в основата на възпроизводството. Освен това анализаторите поставят въпроса какви психологически последствия може да има една такава институционализирана лъжа?

И накрая, асоциацията, която решава какви ще бъдат новите емоджита, е съставена от представители на Facebook, Microsoft, Google, Netflix и Apple, дигиталните мултинационални компании, които възнамеряват да прокарат новия световен морал.

Учени и психолози, обаче, разкриват, че целта на тази политика на Big tech е да се събудят умовете на хората за хоризонталните псевдонеравенства, което ще им позволи лесно да забравят реалните и нарастващи социални неравенства, породени от дигитализацията на икономиката.