Големи и неизвестни марки успяха да се отличат в тазгодишния американски футболен финал Супербоул 2017. Международните медии посочват освен класации с най-добрите реклами от него, и антикласации с най-лошите.
Най-глупавата реклама от Супербул 2017, според Business Insider, е била на телекомуникационния оператор T-Mobile, с участието на поп звездата Джъстин Бийбър.
Цената на излъчване на един 30-секунден спот по време на рекламния блок на финала тази година надхвърли 5 млн.
долара. От Business Insider пресмятат, че с това излъчването е струвало $166,667 за секунда. Толкова много пари за показване на реклами като тази…
От T-Mobile са платили около 30 млн. долара за общо 3 рекламни минути, разделени на 4 отделни спота. В рекламите зрителите виждат Бийбър, шеги, смятани за „плоски“ и Теръл Оуенс – NFL звезда, която обяви фалит през 2012 г. Според наблюдатели участието му в кампанията на T-Mobile изглежда сякаш го прави само заради парите.
Ето и видеото.