YouTube отчете $5 млрд. приходи от реклама през третото тримесечие на 2020г

Google са водещ технологичен бранд, който използва сложна бизнес структура, за да поддържа ежедневните си операции и да предлага своите услуги на потребителите. По този начин компанията извлича максимална полза от успешните си приложения, но в същото време редуцира евентуалната загуба на експерименталните си продукти.

Alphabet е компанията-майка на Google, която сега публикува официално финансовите резултати за третото тримесечие. Основното заключение от ценната информация е, че компанията успява да увеличи приходите си с 14% на годишна база.

Най-голям принос за доброто представяне през периода има рекламния бизнес, който продължава да генерира впечатляващи приходи.

Данните показват, че най-популярната видео платформа в интернет е един от най-успешните продукти на Google за периода, тъй като YouTube е отчел приходи от над $5 млрд. през третото тримесечие. Това е ясен сигнал, че рекламодателите са започнали отново да инвестират за дигитален маркетинг след сериозното свиване на бюджета през първите две тримесечия заради пандемията от коронавирус.

 

 

Информацията също така разкрива, че YouTube вече разполага с над 30 млн. платени потребители. Това е цифра, която обхваща музикалната услуга и премиум абонаментите на профилите, като YouTube TV вече се използва от над 3 млн, души по цял свят.

Със сигурност компанията е доволна от прогреса на този продукт, тъй като през юни цената за месечния абонамент се увеличи от $50 до $65. Въпреки това потребителите изглежда не са се отказали от възможността да използват тази услуга. Забелязва се и ръст в гледането на видео клипове в определени категории.

Съдържанието свързано с правенето на защитни маски срещу COVID-19 в домашни условия имат повече от 1 млрд. гледания. Общите приходи от реклама на Google за периода са $37.1 млрд., което е повече от $34 млрд. регистрирани през третото тримесечие преди година.

Положителното представяне на Google ще продължи и през последното тримесечия, когато вероятно компанията ще отчете рекордни приходи от реклама.

 

Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android