На 19 юни 1947 г., се е състоял дебютът на автомобила Tucker Torpedo – един от най-оригиналните серийни модели в САЩ. Талантливият дизайнер Престън Томас Тъкър основава Tucker Corporation в началото на 1946 г.
Той успява да получи празни производствени площи в завода на Dodge в Чикаго, който по време на войната произвежда двигатели за бомбардировачи.
И работата закипява.
Прототипът е готов през първите месеци на 1947 г. и скоро започва дребномащабно производство. Torpedo външно се различава доста от американските продукти от онези години.
Купето е проектирано от Алекс Тремулис, бивш главен стилист на солидния концерн Auburn – Cord – Dusenberg. Характерна особеност на дизайна е третият фар в самия център на предната част.
Интересно е, че той може да се върти синхронно с предните колела и така да осветява бордюрите на завоите, пише auto-press.
Масивната предна броня е направена под формата на решетки, а развитите предни калници не се спускат както обикновено, а отиват нагторе до страничните прозорци.
Но не само дизайнерските характеристики на колата са необичайни – Тъкър решава, че колата му, за разлика от другите американски модели от онова време, трябва да има двигател не отпред, а отзад.
Първоначално той е искал да монтира боксер „шестица“, която не се използвала в САЩ, а също и работен обем от цели 9652 кубически сантиметра.
Но след това по финансови причини се спира на друг двигател, също напълно оригинален – от добре познатия хеликоптер Bell. В същото време той успява да смени и охладителната система в него от въздушна на течностна.
Агрегатът е с работен обем от 5340 куб.см и развива мощност от 166 к.с. Това позволява на 6-местния седан с 4 врати да развива скорост до 193 км/ч. Освен с двигателя колата се отличава с редица други съвременни технически решения като директно впръскване на гориво, хидравлични повдигачи на клапаните, независимо окачване на всички колела и дискови спирачки.
Дизайнерът се е погрижил и за безопасността на този високоскоростен автомобил – арматурното табло има мека тапицерия, а предното стъкло лесно излита от рамката при челен сблъсък.
Тъкър, за съжаление, не успява да развие серийното производство на тази необичайна кола. Той е обвинен в незаконно разхищение на отпуснати публични средства – вложени 32 милиона долара за организирането на сервизни центрове в цялата страна.
И след като са пуснати само 51 коли, производството спира. През януари 1950 г. съдът признава Тъкър за невинен но той повече не се занимава с производство на автомобили в САЩ.