При закупуването на нов автомобил, основното нещо, което може да бъде разочароващо за клиента, е необходимостта да го изпрати веднага за сервизно обслужване. Зависи ли броят на производствените дефекти от марката на автомобила?
Изданието L’Argus е публикувало класация, подреждаща автомобилите по броя на фабричните дефекти. В рамките на проучването авторите са поискали от дилърите да разкрият броя на върнатите нови автомобили поради производствени дефекти.
Автомобилите на марката Volvo (8,28 от 10) създават най-малко проблеми на своите собственици в това отношение.
Шведите изпреварват миналогодишния лидер в класацията – Suzuki, който тази година зае второ място с 8,15 точки.
След тях се нареждат японските производители Toyota (7,9) и Honda (7,67).
Впрочем, далеч не всички марки от Страната на изгряващото слънце се оказват на върха на надеждността си. Така например Nissan (6,19) и Mazda (6) се сринаха в дъното на класацията, заемайки съответно 12-о и 13-о място.
В топ 10 в низходящ ред са Mini, BMW, Mitsubishi, Dacia, Mercedes и Renault. Под средния резултат от 5,86 точки тази година са Volkswagen, Audi, Hyundai и други популярни марки.
Най-ниска оценка – 1,86 получава Jaguar Land Rover, който напоследък е широко критикуван заради проблемите си с надеждността.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!