Meta ще конкурират TikTok с функцията Facebook Reels

Събитията около компанията продължават да се развиват с динамични темпове. Meta е изправена пред сериозен външен натиск, който вече се отразява на финансовото им състояние. Така например разбрахме, че Facebook (Meta) са загубили $500 млрд. след смяната на името.

Привличането на нови потребители към платформата ще продължи да е основен приоритет през 2022г.

Меta планират да задълбочат конкуренцията с TikTok и другите водещи платформи за забавление. От официален блог пост разбираме за премиерата на Facebook Reels в световен мащаб. Потребителите на устройства с iOS и Android от 150 държави по цял свят вече ще могат да използват платформата за споделяне на кратки клипове.

Компанията не увеличава само броя на страните с достъп до Facebook Reels, но също така добавят и нови функционалности. Благодарение на тях авторите ще разполагат с допълнителни възможности да генерират приходи от своето съдържание, информира ТheVerge.

 

 

Потребителите ще разполагат с опцията да направят ремикс на клиповете на други хора и да записват дуети с тях. но също да ъплоудват клипове с 60 секунди продължителност по същия начин, както Instagram Reels. Предвидена е опция за запазване на Draft версии на видео клиповете.

В следващите месеци Меta ще добавят още инструменти за редакция и споделяне на съдържанието. Монетизирането на клиповете е приоритет, като вече ще са налични два нови рекламни формата. Първият от тях е Banner Ads – популрозрачни банери в долната част на Facebook Reel, а другият се казва Static  Sticker Ads.

Както името подсказва стикерите ще могат да се поставят от авторите навсякъде в съдържанието, което споделят. Meta твърдят, че в следващите седмици“ потребителите ще могат да споделят Reels на повече места във Facebook, включително в Stories и раздела Watch на платформата.

 

Oще от Digital: Меta заплашват да изтеглят Facebook, Instagram и Messenger от Европа

TagsMeta