Meta ще продават продукти във Facebook и Instagram от 2022г.

Tрансформацията на компанията в Меta и плановете им за бъдещо развитие вече предизвикаха множество дискусии в индустрията. Потребителите са раздвоени в своето мнение за промените, като софтуерните решения на Facebook ще продължат да имат сериозно влияние в индустрията. Eдин от неочакваните проблеми за компанията през годината е свързан с добавянето на нова функция за сигурност в iOS.

Вече ви информирахме как Apple разби рекламния бизнес на Facebook.

Това е сериозен проблем за социалната мрежа, заради огромният брой потребители, които използват iPhone. Обсъждат се различни решения в дългосрочен план, които да подобрят възможностите за бизнес развитие на Meta. Именно заради това скоро ще започне продажбата на повече продукти във Facebook, Instagram, Мessenger и другите им приложения.

Плановете на Meta предвиждат това да се случи още през следващата година. Вицепрезидентът на рекламната и бизнес платформа на компанията, Дан Леви потвърди планираните промени.

 

 

Според него aтрактивните приложения на Meta ще се превърнат във водещата дестинация за представителите на бизнеса. Това е основен приоритет, който постепенно ще превърне профилите ни в онлайн платформа за продажба и покупка на продукти в екосистемата на компанията, съобщава GizmoChina.

Експериментите с подобни функционалности стартираха още през 2015г. През миналата година бяха стартирани пилотни програми на Facebook и Instagram с различни дигитални портали за шопинг с различен успех. При всички положения електронната търговия ще бъде неизменна част от метавселената, която компанията иска да създаде.

Меta искат да приковат вниманието на бизнеса, като го принудят да инвестира повече в екосистемата им от приложения. Опциите да пазаруваме и предлагаме продукти в своите профили ще бъдат основен акцент, който ще предопредели успеха на компанията в световен мащаб през 2022г.

 

TagsMeta