20 недостижими бисера от клиентите на мобилните оператори в България, които ще ви развеселят:
1. На кинескопа на телефона ми се вее едно писмо сякаш вятъра го духа.
2. Защо тъй моя телефон ми взима пари?
3. – Знаете ли кой е бутонът „диез“?
– Ама моля ви се, аз съм учил в музикално училище.
4. Искам да ме освободите от касовата поща.
5. Господине, нищо не разбирам. Тука на екранчето ми пише на някакъв език, дето не мога да го чета, а вие ми говорите на български.
6. Тука една ми казва да изчакам. Да я чакам ли?
7. Защо катo ме търсят съм недостъпна?
8. – На какъв език ви е менюто?
– На американски!
9. – Защо като изпращам съобщение на английски, ми се връща на немски?
– А вие английски разбирате ли?
– Не.
– А немски?
– Не.
10. Кое е по-добре да избера: 24 часа или 1 ден?
11. – Ало?… Ало? Чуваме ли се?
– Да? Кажете!
– Искам настройки за интернет, ММС, за щуротии и глупости…
12. – От вчера съм направена на договор.
– Как да го вкарам тоя ваучер – мъчих се, мъчих се, как ли не го сгъвах, накрая го свих на четири, малко неудобно става, ама само така влиза под батерията.
13. – Нещо ми яде от сметката.
14. – Ало? Човек ли е?
15. – На телефона ми, като звъня, изписва „Моля заредете“ и не мога да се свържа!
– Явно трябва да презаредите.
– Не става: зареждам, зареждам… вече 24 часа го държа на зарядно, а пари няма.
16. – 100 минути за колко часа мога да ги изговоря?
– За час и 40 мин.
– А не може ли за 2 часа?
17. – Не ще да влезне в интернет!
– Какво точно правите вие?
– Ми не ще!
– Господине, няма такава операция „Не ще!“
18. – Преди малко се обадих да съобщя за един изгубен телефон, но сега го намерих в пералнята и да не го спирате…
19. – Здравейте, искам да си чуя парите.
20. – Телефонът ми изобщо не диша.