Жени разказват за най-откачените места, на които са правили секс

Жените обичат доста повече да говорят за интимния си живот, отколкото мъжете. Ние само си казваме, че е било много яко, дали циците ѝ са били големи и това е. Жените са малко по-описателни, та точно за това ще прочетете сега едни интересни истории, които може и да ви дадат някоя идея.

Материалът е на mensfitness.com, като колегите били запитали една солидна група от жени, за да им представят историите си.

• „Бях приключила вече една сериозна три-годишна връзка и реших, че е време да предприема нещо малко по-приключенско, когато заминах на семейна ваканция на Вирджинските острови. Запознах се с едно момче и вечер се промъквахме, за да сме далеч от погледите на родителите си. Не мога да плувам, но все пак не ме беше страх да се кача с него на една лодка през нощта и да се отдалечим от брега. Най-доброто ми решение! Аз съм почти метър и шейсет, а той беше около 195см, така че все още се чудя как успяхме да правим секс без да се преобърнем. Така или иначе беше перфектно. Обградена от природата и притеснена от потенциалната опасност, която ме грози, направиха секса невероятен!“Дана на 22.
  • „Отидох до Вегас с едно момче, с което излизахме, но все още не бяхме правили секс. Още първата вечер прегаряхме от възбуда и тръгнахме към стаята му, но дори не успяхме да стигнем до нея. Започнахме се още в асансьора. Всичко беше добре и възбуждащо, докато не се сетих, че има камери в асансьорите. И все пак не съжалявам. Бих го направила пак.“Тами на 23.
  • „С гажето ми бяхме на едно парти на покрива на хотел, когато осъзнахме, че в една част имаше една голяма преграда, изградена от цветя. Пренаредихме ги достатъчно, за да можем да се шмугнем между тях и правихме секс, докато от другата страна на живия плет имаше 50 души, които купонясваха. Не знам дали някой ни е чул или видял. Не ни и пукаше особено.“Сара на 30.
  • „Аз и мъжа ми се срещнахме една вечер по тъмно и го направихме на люлките в парка. Беше готино!“ Кара на 25.
  • „Миналото лято с едно момче се разхождахме вечерта по плажа и когато видяхме бараката на спасителите се затичахме към нея и влязохме вътре. Поговорихме си, когато той изведнъж ме целуна. Едното доведе до другото и докато се усетим вече правихме секс. Не можехме много да се направляваме един друг, но спонтанността превърна изживяването в нещо уникално.“ Стеф на 24.
  • „С мъжа ми правихме секс върху дънер, точно над една пътека, по която ходехме в гората. Накъдето и да погледнехме все беше природа и все пак имаше тръпката, че някой всеки момент може да мине по пътеката и да ни види. И все пак минаха, но не можаха да ни видят.“ Джен на 26.
  • „Мъжът ми е далтонист и за това трябва винаги да ходя с него, когато отива на пазар за бизнес дрехи. Той е висок, рус, със сини очи и за това му избрах опушена синьо-сива риза, сив панталон и още няколко подобаващи неща. Появи се в първия костюм от пробната и направо не можех да му устоя. Изглеждаше уникално секси и за това го последвах, за да му помогна да се съблече… и някои други неща. И да, купихме дрехите.“Нора на 32.
  • „Аз съм типът жена, която, ако е в настроение, нищо друго няма значение. Едно от любимите ми случайни места е на последните редове в едно кино на среднощна прожекция. Бяхме единствените в салона и направо не можех да си сваля ръцете от него. Едно подир друго и преди да се усетя той се беше надвесил над седалките върху мен. Дори сега, докато си спомням, започвам да се разгорещявам.“Брин на 29.
  • „Гаджето ми беше разпределен за година в Окинава и веднъж реших да отида за седмица при него. Беше минало толкова много време, откакто за последно бяхме заедно. Когато пристигнах, той ме заведе на увеселителен парк, където се качихме на виенското колело. Не можех да се откъсна от него и за това „се повозихме“ докато се возихме…, ако се сещате, какво имам в предвид. Беше доста вдъхновяващо, че някой можеше да ни види. Най-добрият секс на пътешествие!“ Емили на 24.
  • „Записах се да уча в едно училище с големи традиции във футбола и именно на игрището в центъра на терена върху логото на талисмана правих секс. Промъкнахме се една вечер в деня след важен мач. Аз съм голям ексхибиционист и си признавам, че това бе едно от нещата, които си бях обещала да направя преди да завърша. Определено е нощ, която никога няма да забравя.“ Джеси на 25.
  • „Когато бях на 20, с гаджето ми обикаляхме Европа с влак. Една вечер осъзнахме, че сме сами в купето и го направихме. Беше много вълнуващо и възбуждащо. Около минута, след като свършихме, кондукторът мина, за да ни провери билетите. За малко да ни хване!“ Кети на 27.
  • „Бяхме в караваната на техните, докато самите те шофираха в колата. Да правите секс в движеща се кола е нещо, което горещо препоръчвам! Жалкото беше, че преживяването ни изтрая прекалено малко, защото спукахме гума и техните изтичаха бързо, за да видят дали сме добре.“Тара на 22.