Google ще използват нова технология за показване на рекламите в iOS 14

Apple въвеждат нова политика с името App Tracking Transparency (ATT)  в своята мобилна екосистема. Тази промяна ще се отличава с едно важно изискване. Разработчиците на приложения ще трябва да поискат изричното разрешение на потребителите, когато използват определени данни от приложения и уеб сайтове на други компании. 

Според данните на Apple това ще се случва, дори ако вече сте дали съгласие информацията ви да се използва за рекламни цели.

Още в първите дни на новата година ви съобщихме, че Google спряха да ъпдейтват приложенията си за iPhone. Причината са новите изисквания, които Apple интегрират към iOS 14.

Собствениците на устройства със софтуера също така ще имат правото да откажат определено разрешение и респективно да не използват дадено приложение. Google сега разкриха повече детайли как ще се съобразят с актуализираната политика на Apple по отношение на App Tracking Transparency (ATT).

От компанията ще спрат да използват определени методи за следене на активността на потребителите, за да не показват прозореца, изискващ разрешенията. 

 

 

Популярни приложения като Google Maps и YouTube са базирани на онлайн инструмент разработен от Apple, който се казва Identifier for Advertisers (IDFA). По този начин компанията следи активността на собствениците на iPhone в различните софтуерни платформи с уникален идентификатор.

Влизането в сила на App Tracking Transparency (ATT) означава, че приложенията с IDFA ще показват нотификации с изискване на разрешението на потребителите. Google искат да избегнат това като спрат да разчитат на IDFA в новите версии на приложенията си за iOS 14.

Вместо това компанията ще прибегне към различна технология, която да се съобразява с изискванията на Apple и да не показва въпросните уведомления. От Google потвърдиха, че за в бъдеще ще използват SKAdNetwork.

Този пакет от инструменти не е толкова ефективен при таргетирането, но компанията се надява с общи усилия с Apple да подобрят възможностите нa SKAdNetwork. Oт Google дори подканват своите партньори да преосмислят настоящите си стратегии за рекламиране в iOS.

 

Oще от Digital: Google плащат между $8 и $12 млрд. годишно на Apple за да бъдат търсачка по подразбиране в iPhone

TagsGoogle