Aлгоритмите на Google могат да генерират за секунди данни от всеки един уеб сайт в интернет. Търсачката може да ни е полезна по много начини, тъй като обработва в реално време информация от множество източници. Компанията постоянно се стреми към нови иновации и експериментират с нова функция, която агрегира съдържание от две от най-популярните приложения. Това са Instagram и TikTok.
Google планират да възпроизвеждат линкове към хитовите заглавия в допълнителна секция в търсачката, която изглежда като традиционните Carousel реклами. Този ход може да позволи на компанията да задържи потребителите, които търсят социални видео развлечения от пълното напускане на Google платформата.
Тестовата функционалност е насочена единствено към кратки видео клипове, публикувани в TikTok и Instagram, които са релевантни към съответните търсения в Google Search. Настоящият експеримент доразвива концепцията залегнала във „Short Videos“ в Google Discover, която е насочена към показване на линкове към видео клипове от популярни платформи.
‘
Когато кликнете върху връзките ще бъдете пренасочени към уеб версиите на TikTok и Instagram. Toва означава, че мобилните приложения няма да се отворят, дори ако сте ги инсталирали на смартфоните. Причината е, че Google иска да ви задържи повече време в търсачката, като стартира търсенето съдържание директно от резултатите.
Необходимо е само едно кликване, за да се върнете и продължите да използвате Google Search. В момента тестовете са лимитирани до малък брой профили и няма информация когато всички ще можем да виждаме „Short Videos“ съдържанието в търсачката от мобилните устройства.
Това е още един удобен начин да откриваме атрактивно съдържание от TikTok и Instagram.