Меси обяви ново бизнес начинание, включващо вкус на “Златна топка”

Суперзвездата Лионел Меси обяви старта на най-новото си бизнес начинание. Става въпрос за бранда Más , който ще представлява серия хидратиращи напитки и ще разчита на изградения имидж на аржентинския футболист.

Нападателят на Интер Маями качи публикация в Инстаграм, на което той и неговото семейство рекламират най-новия му бранд. “Създадохме Más , защото исках напитка, на която бих могъл да се наслаждавам, споделяйки я с моите семейство, приятели и съотборници.

Искам да благодаря на семейството ми, че се присъедини към мен в този процес като един от създателите на Más . Отидете на masbymessi.com, за да научете повече за нашата история и да се запишете за предварителните продажби. Всички сме много развълнувани да споделим позитивна хидратация с вас много скоро”, пише световният шампион.

Новата напитка ще навлезе на пазара с четири вкуса, вдъхновени от живота на Меси. Един от вкусовете е заигравка с факта, че аржентинецът е носител на рекордните осем “Златни топки”. Така напитката с вкус на портокал е озаглавена Orange d’or, а останалите са Miami punch, Limón lime league и Berry copa crush.

В сайта на продукта Меси дава повече информация защо е решил да се впусне в това начинание. “Добрата хидратация е ключова за нашите всекидневни животи. Така че аз се впуснах да работя върху моя собствена напитка. Más има вкус на обич и съм горд да я споделя с моите семейство и приятели. Защото всички ние заслужаваме да се чувстваме като шампиони във всеки аспект от нашия живот”, казва той.

Що се отнася за идеята зад наименованието на бранда, Лео споделя: “Ето защо го кръстих Más : на испански думата означава “повече”, а плюсът е за още повече позитивност. Защото във всеки аспект от моя живот аз винаги мисля и действам позитивно”.

“Мисли позитивно. Пий позитивно. Извлечи повече от живота”, е мотото, което нападателят е избрал за хидратиращата напитка.

Последвайте каналите ни в: