Sony предлагат внушителна колекция от игри, с които могат да се забавляват собствениците на конзоли с бранда PlayStation. Напоследък акцента е върху PS5, но въпреки това компанията не е забравила и собствениците на PlayStation 4. Продължава и активната кампания, която всеки месец предоставя безплатен достъп до игри в PlayStation Network. Любопитни изненади очакват феновете и като резултат от сделката за придобиване на Bungie за $3.
6 млрд.
Японският производител вече разкри на своите инвеститори как планира да се възползва от покупката по такъв начин, че да предложи най-доброто на своите фенове. Идеите на Sony предвиждат премиерата на повече от десет заглавия в категорията „Live Services“, които ще са достъпни преди март 2026г.
Амбициозната стратегия се очаква да разшири влиянието на компанията от сегмента на традиционните игри, като им позволи да се възползват максимално от сделката с Bungie, за да се конкурират с Microsoft, съобщава TheVerge.
Припомняме ви, че „Live Services“ е термин, с който се обозначават игрите, които получават постоянно ъпгрейди с ново съдържaние, след своята премиера. По този начин геймърите получават атрактивен геймплей в продължение на часове вместо да инсталират нова версия. Така Sony ще опитат да се възползват максимално от интелектуалната собственост на Bungie извън популярния франчайз Destiny.
Геймърското студио вече работи над ново заглавие с името „Маtter“, което представлява мултиплейър екшън игра с уникални персонажи. Някои анализатори очакват да видим конкурент на Fortnite, който се радва на голяма популярност и регистрира солидни приходи. Конкретните имена на „Live Services“ заглавията на Sony ще бъдат обявени допълнително.