Подобно на TikTok, Instagram ще пусне функция за вертикално разглеждане на Stories

Приложението на ByteDance вече постигна феноменален успех в световен мащаб, особено сред най-младата аудитория. TikTok е не само най-популярната услуга за създаване и споделяне на кратки видео клипове, но и представлява внушителен интерес за рекламодателите. Най-активните профили генерират солидни приходи, което вече доведе до отлив на конкурентни инфлуенсъри от други платформи към TikTok.

Анализаторите са уверени, че приложението ще продължи да задава тенденциите и да привлича потребителите и през 2022г.

Актуалните рекорди на TikTok също са гаранция, че впечатляващия им успех ще продължи в дългосрочен план. Instagram е само един от примерите на популярно заглавие, което ще насочи стратегията си към възприемане на сходни функционалности.

От 9to5mac ни съобщават и за следващата интересна опция, която ще е налична за потребителите на Instagram. Ограничен брой акаунти вече имат достъп до възможност за вертикално скролване в Stories.

 

 

По този начин потребителите ще могат да скролват в съдържанието с едно плъзгане на пръста в долната част на екрана. Новата функция вече е налична в няколко страни и изглежда Instagram се нуждаят от малко повече време за допълнителни тестове.

Едва ли има съмнение, че вертикалното скролване е вдъхновено от популярността на TikTok. Независимо от това активните потребители на Instagram вероятно ще останат много доволни от ъпдейта, тъй  като ще улесни достъпа до интересно мултимедийно съдържание.

Следващите актуализации на Instagram ще предложат и допълнителни възможности да филтрирате постовете, които виждате в Stories.  Потребителите ще разполагат с разнообразен избор на атрактивен софтуер, с който да привличат аудитория към своите акаунти през 2022г.

 

Oще от Digital: Instagram ще позволи да качваме видео клипове до 60 секунди в Stories