БФБаскетбол изпрати до всички свои членове два нови стратегически документи, с които се очертават насоки за развитие в две важни направления в българския баскетбол – маркетинг и организация на работата с подрастващи.
Новата маркетинговата стратегия на БФБаскетбол разглежда възможностите за развитие на българския баскетбол в следващите две години и акцентира върху важни направления като участието на мъжкия национален отбор на ЕвроБаскет 2022, промотиране на всички национални отбори, НБЛ, турнира за efbet Купа на България, ББЛ А група, мъже, А група жени, подрастващите, 3х3, ALL-STARS GAME за юноши, домакинства на международни турнири, Електронно първенство по баскетбол и създаване на национален отбор по NBA2K20.
Вторият нов стратегически документ е проект на Правила за управление на качеството на академиите за подрастващи баскетболисти. Той е разработен от „Спортс Мениджмънт България“ ЕООД като част от договора на компанията с БФБ от началото на миналата година за изпълнение на Националната програма за развитие на българския баскетбол в периода 2020-2023 година.
Правилата дават ценни насоки относно подобряването на качеството на работа с млади баскетболисти. Предстои документът да бъде подложен на широко обсъждане, докато федерацията работи по разработването на система от стимули, които по адекватен начин да мотивират клубовете да използват този инструмент за развитието на българския баскетбол.
Гледайте Националната баскетболна лига, Купата на България, Евролига, Еврокупа и още много баскетбол на световно ниво в ефира на MAX Sport.