Bugatti са синоним на луксозни автомобили и рекорди за високи скорост. Френският производител винаги се е отличавал и с уникалния дизайн на своите впечатляващи модели. Малцина могат да си позволяват лукса да си купят автомобил с този бранд, но е факт, че компанията често си партнира в разработката на интересни предложения в други продуктови категории.
Така например вече ви информирахме, че Bugatti навлизат в пазара на премиум смарт часовници.
Този път компанията е взела стратегическо решение да си партнира с експерти на GilletteLabs. Двете страни потвърдиха в официален блог пост за общия проект, който ще промени ежедневните навици на милиони потребители.
Съвместният продукт се казва Special Edition Heated Razor и комбинира иновациите на Gillette заедно с впечатляващите възможности на инженерния екип на Bugatti. В центъра на корпуса има специален бутон, който активира ножчето и включва системата за затопляне, информира SlashGear.
Първата версия на Heater Razor бе представена на световния пазара през 2018г. и вече се превърна в хит сред клиентите на Gillette. Актуализираният модел ще е достъпен в Bugatti Agile Bleu цвят, който е същия цвят на суперавтомобила Chiron Pur Sport. Дръжкатa на специалните ножчета включва емблемата на Bugatti, която декорира автомобилите на компанията вече повече от 110 години.
Материалите използвани в създаването на Special Edition Heated Razor включват алуминий и цинк, което е референция с олекотените съединения и сплави, които отличават Chiron Pur Spor. Целият комплект съдържа нагреваемата самобръсначка, магнитна докинг станция за безжично зареждане, две ножчета, интелигентен щепсел и уред за почистване.
Продажбите стартират в следващите седмици. Цената все още не е потвърдена от Gillette.