Да стане собственик на луксозен автомобил е мечтата на всеки човек. Но, независимо от стойността на колата – дали ще дадете за нея 100 или 3 хиляди лева, за нея трябва да се полагат правилните грижи, като дори и правилната поддръжка понякога няма да може да предотварти повредите.
Не е учудващо, че понякога неочакваното се случва. В този случай всичките пътища водят към сервиза и там започва най-интересното.
Събрали сме ви подборка от неочаквани находки, с които са се сблъсквали механиците. Няма да повярвате колко топчета от козина намират те в прашните двигатели.
Ремонтът на колата
Клиентът спира за смяна на маслото, но е забравил да спомене това. Изглежда страшно. Истински кошмар за хората, които се боят от насекоми.
Чували сме за конски сили, но сила на плъх – това вече е нещо ново. Не е учудващо, че собственикът се е оплакал от повреда.
Занапред ще трябва да е по-внимателен.
Как трябва да изглежда добрият сервиз? На тази тема може да се спори дълго, но допитване показа, че повечето хора (78%) смятат, че справедливите цени трябва да са неотменна част от добрата услуга. Всъщност цената превъзхожда други фактори като комуникативността на служителите, своевременното изпълняване на работата, уважението към клиентите и честността.
Неочаквани находки
Намерили сте във вашата кола шишарки? Защо не. Вероятно, катерички са решили там да си направят пикник.
На майстора се е наложило да изреже стената на гумата, за да свали гумата от джантата (след като е разбил леда с чук вътре в нея). Трудно е дори да се представим как такова нещо може да се случи.
Вероятно собственикът на колата е провеждал някакъв експеримент?
Дами и господа, достигнахме пика на инженерното майсторство. Както и да изглежда това, то работи и авторът определено заслужава похвали.
Странни дизайнерски решения.
Клиентът винаги е прав, независимо от необичайния начин, по който той се е опитал да поправи счупеното. Съгласете се, че всеки от нас поне един път в живота си се е опитал да си поправи нещо сам, преди да потърси услугите на професионалиста.
Ето какъв необичаен птеродактил е видял механик, когато е погледнал вътре в колата.
Собственикът на тази кола има прекрасна фантазия и, както се вижда, той обича да придава индивидуалност на своите вещи.
Клиентът е заявил, че автомобилът има „лек теч на охладителната течност“. Този случай е поредното свидетелство, че човек трябва да се грижи за своя автомобил, з да не харчи после големи пари за ремонт.