Знаете ли, че: Повечето потребители прекарват над 4 часа на ден с приложенията

Работата с приложения и забавлението с игри от смартфоните вече се превърна в бизнес за милиарди долари. Разнообразното съдържание в App Store и Google Play стимулира потребителите да прекарват повече време пред екраните на своите устройства. Социалната изолация допринесе на свой ред за увеличение в трафика и приходите на популярните приложения.

Доклад на App Annie за второто тримесечие показва, че потребителите са платили $34 млрд.

за покупки в приложения oт смартфоните. Това представлява със $7 млрд. повече от април-юни 2020г. и с над $2 млрд. по-високи приходи от първото тримесечие на 2021г.

Оказва се, че потребителите в осем регионални пазара вече прекарват повече от четири часа дневно в работа с мобилните приложения. В някои страни като Русия и Търция собствениците на смартфони прекарва с 40% повече време пред екраните на смартфона, спрямо предходната година.

 

Бразилия е абсолютен лидер по този показател, тъй като местните потребители прекарват над пет часа дневно с мобилните приложения. Bridge Race и Hair Challenge са имена на нови заглавия, които започват да се изкачват на водещи позициии за най-много изтегляния в App Store и Google Play.

Тенденцията да прекарваме повече време с приложения за смартфони обхваща всички световни региони. Въпреки различият в някои страни от App Annie са категорични, че сме много по-активни от средните нива отчитани преди началото на COVID-19 пандемията.

Двуцифрен ръст във времето за работа с приложения е отчетено в много страни, в сравнение с месеците преди старта на кризата с коронавируса. Имаме всички основания да очакваме парите за покупки в приложенията и часовете пред екрана на смартфоните дневно да продължат да се увеличават през 2021г.
 

Oще от Digital: Какво да направим, ако имаме проблем с работата на Android приложения