Kонкурентът на TikTok – YouTube Shorts е вече е достъпен за потребителите

YouTube винаги е била платформа, която обещава дълги часове забавление на потребителите. Освен традиционните музикални клипове, интервюта и документални филми можете да откриете атрактивно съдържание в редица категории и жанрове. Най-популярната видео услуга в интернет постоянно стимулира авторите да бъдат още по-креативни и да ъплоудват още по-качествени клипове в YouTube. 

Това е ключов аспект от активността ни във видео платформата основно заради разпространението и генерирането на приходи от реклама.

Невероятният успех на TikTok принуди доста платформи да започнат да интегрират възможности за създаване и споделяне на кратки видео клипове. Младата аудитория изглежда силно заинтересована от идеята да качват видео с дължина не повече от 15 секунди, което е допълнено от съответното музикално оформление.

В продължение на месеци YouTube eкспериментират с разработването на подобни инструменти, които досега бяха налични за ограничен брой потребители. Добрата новина е, че функцията вече е налична за всички регистрирани профили, които могат да я изпробват в своите профили.

 

 

Първоначално функцията имаше лимит от 15 секунди, който вече беше увеличен четирикратно. По този начин YouTube ще се конкурират още по-успешно с TikTok, който предлага сходен лимит. Авторите на съдържанието ще могат да използват различни ефекти и филтри, с които да персонализират своите клипове.

Функцията за добавяне на автоматични субтритри към съдържанието също ще улесни и вероятно провокира гледането на повече мултимедия. Google полагат много усилия да ни накарат да прекарваме повече време в своите профили, като новия формат за кратки клипове ще им помогне допълнително за реализирането на тази цел.

В следващите седмици YouTube ще позволят на всички акаунти да  тестват функцията в своите акаунти.