През 2020 г. общите приходи за годината на Xiaomi възлизат на 245,9 милиарда китайски юана (приблизително 37,7 милиарда долара), което представлява увеличение от 19,4% спрямо предходната година. Печалбата след данъци за годината е била 13 милиарда юана (приблизително 2 милиарда долара), което представлява увеличение от 12,8% спрямо предходната година, надхвърляйки пазарните очаквания.
През четвъртото тримесечие на 2020г.
приходите на Групата възлизат на 70,5 млрд.юана, което представлява увеличение от 24,8% спрямо предходната година. Печалбата след данъци възлиза на 3,2 милиарда юана, което представлява ръст от 36,7% спрямо предходната година.
През 2020 г. приходите на Xiaomi от смартфони възлизат на 152,2 милиарда китайски юана за годината, което представлява ръст от 24,6% на годишна база. През 2020 г. глобалните доставки на смартфони на Групата възлизат на 146,4 милиона бройки, което е увеличение от 17,5% на годишна база. През четвъртото тримесечие на 2020 г. приходите от смартфони възлизат на 42,6 милиарда китайски юана, което представлява ръст от 38,4% на годишна база. През последното тримесечие глобалните доставки на смартфони на Групата достигнаха 42,3 милиона бройки, което представлява увеличение от 29,7% на годишна база.
През 2020 г. Групата заложи на стратегията „Smartphone × AIoT“, в следствие на което приходите от IoT и лайфстайл продукти достигнаха 67,4 милиарда китайски юана – с 8,6% увеличение спрямо предходната година. През четвъртото тримесечие на 2020 г. приходите от IoT и лайфстайл продукти са 21,1 милиарда юана, което представлява ръст от 8% спрямо предходната година.
През 2020 г. приходите на Xiaomi от международни пазари са се увеличили с 34,1% на годишна база до 122,4 милиарда китайски юана, което представлява 49,8% от общите приходи. През четвъртото тримесечие на 2020 г. приходите на компанията от международни пазари нараснаха с 27,6% до 33,8 милиарда юана – 47,9% от общите приходи. Към 31 декември 2020 г. продуктите на Групата се продават в повече от 100 държави и региони по света. Според Canalys, през четвъртото тримесечие на 2020 г. Xiaomi се класира сред първите пет компании по отношение на доставките на смартфони в 54 държави и региони в световен мащаб.
Xiaomi продължи да набира скорост в основните пазари по света през 2020 г. Според Canalys, с пазарен дял от 15,3%, през четвъртото тримесечие на 2020 г., Xiaomi се класира на 3-то място за 3-то поредно тримесечие в Европа по отношение на доставките на смартфони. Освен това, за първи път Групата зае и челната позиция в Централна и Източна Европа, с увеличение от 17,5% в доставките на смартфони в сравнение с предходната година и 24,7% пазарен дял.
В Западна Европа Xiaomi запази своята позиция сред първите три компании за смартфони, с 57,3% увеличение в доставките на годишна база и пазарен дял от 10,9%. По-конкретно, доставките на смартфони на Xiaomi заемат първото място в Испания за 4-то поредно тримесечие с пазарен дял от 27%. Освен това доставките на смартфони на Групата са се увеличили с 86,2% във Франция, с 61,6% в Италия и със 139,8% в Германия, на годишна база, през четвъртото тримесечие на 2020 г.