През последните години се случва така, че по време на излъчването на Супербоул – финалът на първенството на Националната футболна лига на САЩ, се показват най-впечатляващите и скъпи реклами в света.
Естествено и през 2021 г. автомобилните производители са намерили с какво да изненадат. Нещо повече, тази година, на фона на епидемията от коронавирус, повечето от видеоклиповете изглеждаха по-скоро като социална реклама.
General Motors
В рекламата на електрически автомобили Cadillac Lyriq и GMC Hummer EV, актьорът Уил Ферел иска да се нападне Норвегия, тъй като там се купуват повече електромобили, отколкото в САЩ.
Jeep
От Jeep са направили много интересна социална реклама с акцент върху американските ценности и призив за обединение. Всичко това е озвучено от известния рок изпълнител Брус Спрингстийн, който е зад кормилото на своя Jeep CJ-5, а видеото е заснето в географския център на САЩ.
Ford
В своята реклама Ford също призовава за обединяване на усилията, но в случая, за да се победи епидемията от коронавирус.
Toyota
Японците са посветили своята реклама на 13-кратната параолимпийска шампионка Джесика Лонг. Тя е родена в Сибир, като и двата й крака са били ампутирани още в ранното й детство. Нейните родители са се отказали от нея и е била осиновена от двойка от САЩ.
Lucid
Lucid Motors са рекламирали своя седан Air. Електрическата кола е приемана за един от основните конкуренти на Tesla Model S и се отличава с огромен пробег след зареждане.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!