Американското издание Consumer Reports публикува рейтинг на автомобилните марки, от които собствениците са най-много и най-малко доволни. 369 хиляди участници в проучването са оценили автомобилите си по пет фактора.
Списъкът с критерии, по които са оценени автомобилите, включва удоволствие от шофирането, комфорт (ниво на шум и плавност на движение), работа на на електрониката, вместителност на багажника и ниши за съхранение (американците се отнасят към това с голямо внимание) и съответствие на цената с качеството.
Според резултатите от допитването лидер в класацията е станала Tesla, въпреки че е получила пълните пет точки само за удовлетворението от шофирането.
Собствениците са оценили комфорта на електрическите автомобили и работата на електрониката с четири точки, съхранението в салона – на три точки. Tesla получи само една точка в категорията цена-качество.
Второто, третото и четвъртото място са заели американските марки Lincoln, Ram и Chrysler. И трите марки са оценени от собствениците с три точки за електроника, но затова пък шофирането и комфортът са оценени най-високо – с пет точки.
В петицата на лидерите влиза и Subaru, която не е получила пет точки в никоя категория, а най-ниската оценка от една точка е за мултимедийната система.
Cadillac, Nissan и премиум дъщерното му дружество Infiniti са по-надолу в класацията на американското издание Consumer Reports. Собствениците са се оплакали от електрониката на Infiniti и са отбелязали също, че колите на японската марка са твърде скъпи. Освен това отделенията за съхранение са оценени само с две точки.
Toyota, която се превърна в най-популярната автомобилна марка, е заела 10-то място. Слабото място се е оказала мултимедийната система, а силната страна е управляемостта.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!