Samsung ще използват два дисплея в първите си смартфони със селфи камера вградена под екрана

Tехнологиите променят постоянно дизайна на мобилните устройства, което предоставя много повече възможности и иновативни решения на крайните потребители. Един от водещите терндове в индустрията продължава да бъде постигането на оптималния безрамков дисплей. За да го постигнат компаниите тестват различни методи за вграждане на сензорите за отпечатък в самите дисплеи и пробиване на отвори за селфи камерите в горната част на екрана.

Вече можем да открием разнообразие от смартфони с подобен дизайн, което важи и за бюджетния клас.

Следващата логична стъпка в еволюцията на концепцията е създаването на ново поколение устройства, чиито камери са позиционирани под самите дисплеи. По този начин няма да се налага дори вграждането им в малки отвори или Notch прорези.

Вече ви информирахме за първия смартфон с този дизайн, а именно ZTE Axon 20 5G, който обаче прави сериозен компромис с качеството за сметка на иновативната визия. Устройството представлява нагледно доказателсто, че технологията все още не е напълно готова, за да намери място в смартфоните с Android.

 

 

Сериозният интерес на големите производители, обаче вероятно ще отстрани настоящите проблеми и ще ускори навлизането на по-добри устройства с камери вградени в дисплея. Samsung имат голямо желание да адаптират технологията за своите бъдещи смартфони от серията Galaxy.

Корейският производител вече е регистрирал патент, който разкрива интересен начин да се справят с настоящите проблеми свързани с вграждането на камерата под екрана. Тяхната идея предвижда добавянето на втори панел, който е с по-малки размери и неговата роля е да придържа камерата, която не се използва.

Интересното е, че потребителите ще могат да активират системата с кликване върху сензор, разположен над допълнителния дисплей. Този екран може да се използва също за нотификации от популярни приложения и други важни системни данни. Информацията разкрива и за оптимизация за стилусите S Pen, които тепърва ще имат все по-голямо значение за компанията през 2021г.

В заключение ще отбележим, че това е само една от идеите на Samsung за популяризиране на технологията.