ТikTok продължава да подобрява рекорди с впечатляващия трафик, който генерира. Мобилното приложение вече е световен хит с потребителска база, която може да се сравнява с водещи платформи като Facebook. Разработчиците от ByteDance опитват различни концепции, с които да ни накарат да прекарваме повече време в TikTok.
Последното нововъведение на мобилното приложение се казва „Learn On TikTok“ и както името подсказва представлява секция предназначена да обучава потребителите.
Още преди няколко месеца стартира онлайн кампания с хаштаг „LearnOnTikTok“, която провокира интереса на някои от премиум авторите на съдържание в TikTok.
Сега разбираме, че TikTok доразвиват концепцията с новата Learn секция, която ще предложи разнообразна колекция от „How-To“ клипове. Това не е случайно, тъй като от години най-популярната категория видео в YouTube само именно клиповете, които ви показват как да правите определени неща.
Функцията ще е достъпна в горната част на началния екран, където са традиционните раздели „For You“ и „Following“, което ще улесни откриването на съдържание в новата секция.
За да се стимулира създаването на съдържание в „Learn“ секцията е формиран инвестиционен фонд с повече от $50 млн. Тези средства ще бъдат изразходвани специално за промотиране на образовaтелни видео клипове. TikTok също така смятат да привлекат вниманието на учители и представители на образователни институции по цял свят, информира TechCrunch.
Компанията ще опита да гарантира максимално качествено съдържание в „Learn“ и планира проекти с много известни личности и неправителствени организации. Тепърва ни очакват още изненади, които ще превърнат мобилното приложение в още по-добър източник на атрактивно съдържание.
Засега функцията е достъпна само за ограничен брой потребители, но вероятно скоро TikTok ще я представят за всички профили.