Huawei традиционно използват бранда Mate за флагман серията си от смартфони, която представят през втората половина на годината. Китайският производител също така предлага разнообразно портфолио от таблети, лаптоли и гъвкави смартфони, които са част от Huawei Mate серията.
От дълго време се спекулира с желанието на компанията да пусне и смарт часовник със същия бранд. Тук е момента да уточним, че премиерата на Huawei Mate 40 и Mate 40 Pro ще стане факт на събитие, което ще се проведе през октомври.
Датата ще бъде потвърдена допълнително и има голяма вероятност да видим и поне още едно устройство в допълнение към Huawei Mate 40.
Китайският производител ще обвърже дългосрочно своята стратегия с бранда „Mate“, тъй като сега регистрираха тази търговска марка в още осем продуктови категории, съобщава GizmoChina.
Въпреки неяснотите около бъдещето на Huawei свързани с търговските санкции на САЩ изглежда, че китайския гигант ще залага сериозно на „Mate“ бранда в бъдещите си устройства. Не бива да забравяме, че повече от година се работи над HarmonyOS – концепцията за операционна система, която да наследи Android и Windows.
Изграждането на необходимата екосистема, обаче ще отнеме години. Huawei се подготвят сериозно за тези процеси и планират да интегрират „Mate“ към новите си смарт уреди за дома, рутери, устройства с добавена реалност, смарт пръстени, роботи, автомобили и др.
Настоящите данни са най-доброто доказателство за амбициозните планове на Huawei. Ето и кои са осемте търговски марки, които можем да видим в портфолиото на компанията:
MateVR
MateRobot
MateRouter
MateAR
MateBand
MateRing
MateHome
MateAuto
Разбира се е възможно само някои от тези устройства да бъдат представени на пазара, но определено Huawei имат сериозни планове за еволюцията на този бранд.