Все повече хора използват мобилните устройства за сърфиране в интернет и откриване на актуална информация, когато са в движение. Това е една от причините Google да оптимизират своята търсачка по такъв начин, че да улесни максимално откриването и разглеждането на съдържание онлайн.
Резултатите от Google Search от доста време се показват в интерактивни карти, съдържащи няколко различни източник към търсената тема. Сега разбираме за нова промяна в алгоритмите на компанията, която е насочена специално към новините и публикациите от дигитални медии.
От AndrpoidPolice ни информират, че компанията иска да добави „For Context“ панел в долната част на резултатите. Тази функция е свързана само с новинарското съдържание и ще показва публикации от същия източник.
На този етап се провеждат тестове с ограничен брой потребители, които имат достъп до „For Context“ секцията в търсачката. Предоставянето на допълнителни линкове с информация от същия източник ще позволи по-бързо да откриете актуална информация по търсената тема.
По този начин освен ще се спести време на самите потребители може да се увеличи трафика на съответния автор на съдържание. В момента Google показват публикации от водещи източници като Forbes, CNet, Bloomberg, но вероятно ще разширят възможностите на новата функция в търсачката.
Тази функция е част от опитите на Google да ни предоставят повече възможности да оптимизираме и управляваме съдържанието, което виждаме в Google Search.
Oще от Digital: Най-успешните начини за търсене в Google