Електрическите велосипеди вече са хит сред потребителите и на пазара може да откриете разнообразие от подобни модели. Компанията Superstrata иска да предложи нещо по-различно и атрактивно на своите потребители.
Дизайнерите им са разработили електрически велосипед с името Supestrata Ion и предлага рамка от въглеродни влакна, която може да се персонализира за всеки колоездач.
Самата рамка е произведена с технологията за 3D принтиране и е изградена от моноблок съдържащ термопластичен композит.
По този начин рамката представлява една цялостна структура и не е разделена на отделни секции. Успоредно с това Supestrata обещават едновременно изключително олекотени размери заради въглеродните нишки, но и достатъчно здравина заради Unibody конструкцията.
Teглото на въглеродната рамка е 1.2 килограма, а добавянето на останалите компоненти на електрическия велосипед увеличават тази стойност до 10.8 килограма, съобщава SlashGear.
Със сигурност възможността да променяте размерите на Superstrata Ion спрямо своята форма на тялото е доста атрактивна и ще допадне на доста хора.
Ключовият момент е, че велосипеда е създаден с 3D принтер, което позволява да бъдат променяни ключови елементи и параметри на рамката, кормилото, педалите и корпуса. По този начин бъдещите собственици на Superstrata Ion ще могат да променят височината и позицията им, за да бъдат максимално удобни за тялото им.
Създателите на велосипеда обещават повече от 500 хил. различни конфигурации, съобщава SlashGear. Така например ще можете да избирате между стил на колелото, като Racing, Street, Gravel или Touring, но също в „Plus Light“ и „Dark Color“ цветове и др. Стандартните метални гуми могат да бъдат заменени с карбонови, което редуцира теглото.
Superstrata са използвали литиево-йонна батерия с мощност от 252Wh, която е допълнена от електрически агрегат с мощност от 250 вата. Максималната скорост е 32 км/ч., като батерията е състояние да се зареди на 100% за около два часа. Реалните доставки на Superstrata Ion стартират през октомври на цена от $3999.
Oще от Digital: Ще станат ли електрическите велосипеди хитът на следващото десетилетие