Братът на Палбо Ескобар заведе дело срещу Apple за $2.3 млрд.

Роднините на Пабло Ескобар едва ли са първата асоциация, която ви хрумва, когато става въпрос за мобилни устройства. Въпреки това още в края на миналата година ви съобщихме, че братът на Пабло Ескобар представи Escobar Fold 1 – първият издръжлив смартфон с гъвкав дисплей.

Премиерата на подобен продукт не е единственият изненадващ фактор, около Роберто Ескобар. В свое интервю той изрази желанието си да потърси правата си в съда, осъждайки някои от най-големите производители на смартфони в света.

Според него вината им е, че манипулират потребителите по отношение на издръжливостта на устройствата, които предлагат. Роберто Ескобар твърди, че с тези системни действия големите производители на хардуер генерират стотици милиони долари приходи за сметка на своите клиенти.

Сега разбираме, че брата на Пабло Ескобар вече е предприел официални съдебни действия срещу Apple. Конкретният мотив за неговата юридическа активност е по-различен от казаното досега, но все пак обвинява компанията в неправомерни мерки, съобщава BGR.

 

 

Роберто Ескобар твърди, че неговия живот е бил изложен на риск, като причината е сериозен пропуск в сигурността на Apple FaceTime. Според него непознат човек на име Диего открива координатите и установява връзка между двамата, възползвайки се от недостатъчно добрата система за безопасност на FaceTime.

Страховете от евентуален инцидент са накарали брата на колумбийския наркобарон дори да смени своето жилище. Адвокатите му описват сериозните емоционални последици от постоянни стрес, в който живее Роберто Ескобар.

Обвинението допълва, че заради потенциалната заплаха от въпросния човек е трябвало да се отделят допълнителни приходи за охрана на всички членове на семейството. Проведено е самостоятелно проучване от хората на Роберто Ескобар, което твърди, че именно проблем с FaceTime е директната причина за ситуацията. 

Ако всичко това не е достатъчни ще добавим, че Аpplе ще трябва да платят сума от $2.3 млрд., ако бъдат приети като виновни по тези обвинения. Роберто Ескобар също така твърди, че при покупката на своя iPhone е бил изрично уверен от служителите в магазина, че подобни проблеми са невъзможни с iOS.