Гъвкавите дисплеи са сравнително нова технология, която тепърва ще намира все по-силно присъствие в нашето ежедневие. Водещите производители на смартфони вече ни показаха първите си устройства с този дизайн. Huawei е една от най-активните компании в тази сфера и предизвика голям интерес с революционния гъвкав 5G смартфон Huawei Mate X.
Това е първото устройство с гъвкав дисплей на китайския гигант.
Концепцията предлага огромно пространство за гледане на мултимедия, работа с приложения и игри, както и сгъването на екрана в по-удобен за носене компактен фактор. Huawei Mate X показа, че технологията има голям потенциал, но е нужно още време, за да бъде максимално полезна.
Компанията продължава да инвестира в тази иновация и вече представи Huawei Mate Xs, който представлява актуализирана версия на оригиналния модел. Един от големите проблеми на устройствата с този дизайн е цената. В момента гъвкавите смартфони струват от порядъка на €2499, което респективно ограничава възможността да достигнат до повече потребители по цял свят.
Huawei са уверени, че има какво да предложат в това отношение и планират да представят нов модел, който е осезаемо по-евтин от гъвкавите смартфони на пазара. Това ще изостри значително конкуренцията със Samsung, които също опитват да станат лидер сред моделите от този клас.
Според информация на AndroidAuthority следващата голяма стъпка на китайския гигант е да представи максимални възможности за избор на своите клиенти. Именно заради това Huawei подготвят премиерата на нов модел, чиито екран се прибира навътре, а не навън, както сегашните им предложения.
Това означава, че дизайна ще е сходен с визията на Galaxy Fold и Galaxy Z Flip, oт колкото на Mate Xs. Няма да е изненадващо, ако модела предложи Clamshell дизайн. Плановете на компанията предвиждат премиерата да стане факт през октомври или ноември. Ключовият акцент ще бъде ниската цена.
Huawei вече са поръчали над 500 хил. дисплея за следващото си голямо устройство в пазара на гъвкави смартфони, които тепърва ще набират все по-голяма популярност сред потребителите.