Samsung стартира услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти. Услугата, която е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на Samsung в страната, цели да улесни потребителите във време на препоръчителна физическа дистанция, за да могат те да си останат вкъщи – да се концентрират върху работата, ученето или да се отдадат на почивка. За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни. Клиентите могат да заявят ремонт на устройство в шест бързи и лесни стъпки всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000 – операторите на клиентската линия са в готовност да съдействат.
Ето как работи новата услуга
1. Имате проблем с мобилното устройство от Samsung? Оператор на Samsung е в готовност да ви съдейства – всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000.
2. Операторът ще ви зададе няколко въпроса относно устройството и ще изиска определени лични данни (име, имейл-адрес, пощенски адрес и др.).
3. В случай, че мобилното ви устройство е в гаранция, взимането, ремонтът, и връщането обратно са безплатни. Ако устройството не е в гаранция, се начисляват разходи за транспорт и ремонт, за които потребителите биват информирани с обаждане от клиентската телефонна линия или от персонала в оторизирания сервизен център на Samsung.
4. Независимо дали устройството е в гаранция или не, и дали се намирате в София или в друго населено място в България, операторът ще ти окаже необходимата помощ и ще те информира относно условията.
5. Как да подготвиш пратката за взимане и какво да включиш в нея, ще научиш от оператора на Samsung.
6. Пратката ще бъде взета от дома ти в предварително указан ден и час от външен куриер, и ще бъде пратена до оторизиран сервизен център на Samsung. А ти ще получиш номер на товарителницата по имейл, чрез който ще можеш да следиш хода на заявката лесно и удобно от вкъщи. Samsung се грижи за ремонта и доставката обратно.