Ако използвате повече емоджита в текстовите си съобщения, имате по-голям шанс да обогатите сексуалните си преживявания.
До този извод стигнаха учени от американския институт Кинси, цитирани от Daily Mail.
Академиците са провели две отделни проучвания, в които се опитват да разберат как вмъкването на графични изображения в текста (известни като емоджита) променя комуникацията между хората.
В първата анкета са участвали над 5000 души.
Тя е част от годишния доклад Singles in America, посветен на това как самотниците търсят и намират своите половинки в живота.
Във втория по-детайлен анализ, свързан конкретно с онлайн комуникацията, са участвали 275 американци.
Оказва се, че използването на емотикони в събощенията има директна връзка със секса. И по-точно, хората, използващи повече емоджита в комуникацията с потенциалните си партньори, по-често стигат до втора среща и в края на краищата – до секс.
Освен това те могат да се похвалят и с по-голям брой сексуални контакти и партньори.
Авторите на проучването твърдят, че хората, които искат да подобрят сексуалния си живот, трябва да овладеят изкуството на общуването в по-кратка и изразителна форма.
Резултатите от изследването показват, че 38% от хората изобщо не използват емоджита, докато 29% от анкетираните прибягват до тази форма на комуникация само от време на време.
28% от самотните американци си общуват редовно чрез графични изображения. 3% от участниците в проучването признават, че вкарват поне по един емотикон във всяко съобщение, докато 2.5 на сто изобщо не пестят картинките и слагат по няколко на съобщение.
За съжалениеq учените не посочват кои конкретни емоджита носят най-големи сексуални успехи, нито пък дават рецептата за идеалното съотношение между графични изображения и текст, което гарантира, че ще вкарате обекта на своите желания от приложението за запознаства в леглото.
В същото време мнозинството от британците не гледат с добро око на използването на емоджита в комуникацията, пише още Daily Mail.
Данните от проучване на Google, проведено сред 2000 души на възраст от 16 до 65 години, показват, че според 94% от хората качеството на английския език пада заради използването на картинки вместо текст.
80% от анкетираните считат, че младите хора са най-потърпевши от обедняването на речниковия запас.
Въпреки това три четвърти от британците признават, че използват емотикони, както и приложения за редактиране на правописни грешки и автоматично попълване на думи.
Емоджитата са използвани за първи път през 90-те години на миналия век от японски мобилни оператори.