Нов Duster през 2024 година и Bigster през 2025 година – вижда се, че програмата на Dacia е натоварена. Но този възход ще продължи, защото през 2026-а ще пристигнат два нови модела със сериозни амбиции!
Експлоатиране на сегменти, където другите не присъстват, това е, което Dacia прави най-добре от двадесет години, още с появята на Logan от 2004 година, пише Факти бг.
Без да изоставя налаганият отскоро сексапил в моделите си, както и всички най-необходими системи за сигурност, благодарение на Renault и цялата му индустриална и търговска мощ, Dacia ще вади още интересни модели.
Като отговор на наскоро обявеният амбициозен Citroën – новия C3, който е на стойност €14 990 – румънският производител може да направи нова стъпка, при това съвсем скоро и да изследва област, изоставена от конкурентите: малки седани и компактни комбита!
През 2026 година проектът Dacia C-Neo, илюстриран тук, ще позволи на румънската марка на групата Renault да се свърже отново със семейните седани и комбита.
Докато четете тези редове, вече е напълно ясно, че Dacia наистина подготвя компактен седан и комби за 2026 година.
От една страна, в този сегмент „C“, вече има Jogger и Bigster – разтегнат Duster, който ще се появи през 2025 година. Но последният, ще има задачата да се превърне във флагман на марката, а бъдещият компактен седан, който днес носи името C-Neo, отново ще има призвание да служи на народа.
И докато седаните вече не се харесват във Франция, те запазват почитатели другаде в Европа, а обемите на Стария континент остават интересни . Skoda Octavia знае това, която все още представлява почти една четвърт от продажбите на марката в световен мащаб. Но това не е всичко. На същата база ще се появи сексапилно и същевременно практично комби.
Този автомобил, позициониран на ръба на компактните седани и семейните автомобили тип комби, ще допълни Dacia Duster и Bigster. Задната част на Dacia C-Neo може да се характеризира с черна лакирана лента, подобна на тази, която току-що се появи на обновения Spring.
Сега, когато Renault Mégane Estate и други коли, като Ford Focus SW например, вече не съществуват, има място за достъпно 5-местно комби. Тъй като Peugeot 308 SW и Skoda Octavia Combi , с цена от почти €30 000 минимум, не са насочени към всички бюджети, то пробивът е за Dacia е силно вероятен.
Базиран на новия Duster, който е с повече от обещаващо представяне, бъдещият C-Neo, който несъмнено ще има друго име, когато пристигне в серийният си вид, ще се погрижи за интериорен комфорт и практичност.
Чрез добавяне на винаги актуалните оферти, съставени от бензин и пропан-бутан или хибрид без презареждане, както и на най-новите помощни средства за шофиране, наложени от новите стандарти GSR II от 7 юли, Dacia си отваря всички шансове за нов търговски успех.
Остава да се усъвършенстват фините елементи на тези два модела, но съдейки по посоката, поета от дизайнерските екипи на Dacia напоследък, има всички шансове, че компактният седан и комбито в стил „allroad“ ще бъдат желани!