Преди, както и сега, и несъмнено и утре, шофьорската книжка означава много повече от просто разрешение за шофиране на автомобил по обществени пътища.
Тя е в основата за безброй преживявания, спомени и формиращи личността моменти. И дори един ден да дойде моментът, когато отговорното участие в движението вече не е възможно и шофьорската книжка се предава доброволно, едно нещо остава: радостта от шофирането, която свързва поколенията.
Това е посланието на емоционално силен късометражен филм, с който през тази година BMW ни въвежда в началото на празничния сезон.
Филмът, който може да бъде гледан в каналите на социалните медии на BMW под мотото „Радост завинаги“, показва в стоплящи сърцето сцени как споделеното изживяване от индивидуалната мобилност се превръща в доминираща част от семейната история. Марката разчита на автентичния разказ на истории с роднини.
Филмът разказва историята на 85-годишния Роберт, който разбира, че е време завинаги да се откаже от шофьорската си книжка.
Емоциите, свързани с това, засягат не само него, но и сина му Кристофер, който го придружава до съответната администрация. Обратното пътуване в напълно електрическото BMW i4 на Кристофър се превръща в пътешествие през миналото и настоящето – и в едно много специално изживяване, пълно с щастливи споделени спомени.
Празничният клип дебютира в социалните медии
Видеото е на креативната и рекламна агенция Jung van Matt за THE GAME. 90-секундният филм, продуциран в сътрудничество с BMW Marketing, ще бъде използван в социалните медийни канали на марката BMW – както в You Tube, така и в Linkedin и Instagram.
Основният филм е придружен от 30-секундна компилация и 15-секунден тийзър, за да покрие всички подходящи социални медийни канали с адекватно съдържание на видео изображения.