Жена от Варна публикува касова бележка в социалните медии и показа, че за малко не е станала жертва на измама, пише Plovdiv24.bg.
Ето какво написа тя във фейсбук групата „Забелязано във Варна“ и за какво предупреди хората, които пазаруват за празниците:
На вниманието на всички овцеблеещи сънародници, изпаднали в еуфория да пазаруват по големите хипермаркети, от които е въшлясало всяко едно населено място в държавата ни.
Мили сънародници, отваряйте си очите и сетивата на макс. Проверявайте и претегляйте всяка една закупена от Вас стока.
След като минете касите, проверявайте щателно касовата си бележка и наличната си стока.
Не бързайте!
Така ще намалите ужилването си от обслужващия персонал до минимум.
Не се захласвайте по промоциите, „уж“ евтините цени и постоянно бликащите реклами по микрофона.
Навярно това е системна практика при тях, но сега са в урожая си. Максимално да Ви олекотят портмонетата за тяхна сметка.
Внимавайте!
Ето колко искаха да ме ужилят снощи в Билла само за пет продукта.
Ето какво коментират хората:
„Някои стоки са намалени само с Билла карта. Като гледам касовия бон Вие не сте ползвали такава. Не отричам ,че и на мен ми се е случвало нещо което е на една цена на касата е друго. Но за това пък си гледам и каква цена излиза на монитора на касата. Но винаги си проверявам касовия бон.“
„Как пък все вас ви лъжат, мамят, ощетени сте? Аз като пазарувам, не се разсейвам, следя внимателно, какво се маркира и ако има нещо, коригираме на касата.
В край на сметка, вие сте получили корекцията си. Има си място, където да се оплачете. Така генерални зачеркване, пък на мен ми е крайно необяснимо, всички зачерквате, а вътре в магазините няма място да мръднеш метър. Аз пък искам да поздравя всички служители, които обслужват толкова голям поток от хора и са усмихнати, отзивчиви и съдействащи.
Днеска на две места пазарувах и отношението беше много добро.
Как пък един не написа една положителна дума …“
„Госпожо, първо, прочетете, какво съм написала осмислете го и после коментирайте. Става въпрос за кантарите на касите, където пердашат клиентите с по един лев минимум на артикул.
Това на касата на място не можеш да го видиш, нито нормално мислещият човек го допуска до съзнанието си, че го цакат. Не стана въпрос да пет, десет стотинки, а за лев на артикул.
Колко тона плодове и зеленчуци се продават във всеки един такъв магазин? Може да защитавате колкото си искате тези видове магазини и персоналите им,проблема си е лично Ваш. Може и да им оставяте и персонално бакшиш. Но не съм съгласна, че масата пазаруващи и ограбвани по този начин трябва да ни обругавате.“
„Има разлика от цената на рафта и цена на касата. Внимавайте !!!“
„Хората правят грешки. Не си работила в голяма верига, за да знаеш напрежението под, което работят хората там“.
„Не мисля, че е нарочно. На мен все по-често ми маркират по два пъти една стока. Затова трябва да си гледаме касовият бон! Случвало се е и да не ми маркират продукт. Всъщност измамите са в промоциите, особено с тези ваучери за активиране!“