Анализ на застрахователните котировки разкрива, че шофьорите на Tesla са по-податливи на инциденти, отколкото шофьорите на 29 други автомобилни марки.
Появи се нова статистика, която разбуни почитателите на Tesla в социалните медийни платформи по целия свят, информира „Ауто прес“. Според проучването на LendingTree шофьорите на Tesla участват в катастрофи повече от водачите на която и да е друга марка автомобили.
LendingTree е онлайн пазар за кредитиране, основан през 1996 г.
и със седалище в Шарлот, Северна Каролина. Бизнес платформата позволява на потенциалните кредитополучатели да се свързват с множество кредитни оператори, за да намерят оптимални условия за заеми, кредитни карти, депозитни сметки, застраховки и т.н.
За своя анализ LendingTree анализира десетки милиони застрахователни оферти, включващи 30 различни автомобилни производители между датите 14 ноември 2022 г. и 14 ноември 2023 г.
Това проучване разкрива че шофьорите на Tesla имат 23,54 произшествия на 1000 водачи, следвани от водачите на Ram (22.76) и Subaru (20.90). Като се има предвид това, анализът на LendingTree отива по-дълбоко от просто разглеждане на инциденти; в допълнение към злополуките, той също така отчита ДСИ, нарушения на скоростта и други цитати.
Шофьорите на Tesla също са имали повече „инциденти“ от всеки друг в 11 различни щата: Делауеър, Индиана, Кентъки, Мисисипи, Невада, Ню Хемпшир, Пенсилвания, Южна Дакота, Тенеси, Западна Вирджиния и Уисконсин.
Струва си да се отбележи, че анализът на LendingTree всъщност не разглежда причините за инцидентите. Това означава, че не се задълбочава в никакви механични или технологични проблеми, които биха могли да доведат до катастрофа, нито определя коя страна е виновна при сблъсъка на няколко автомобила.
Макар че теоретично това може да означава, че шофьорите на Tesla са особено добри в това да бъдат ударени от своите колеги, реалността вероятно е малко по-различна.
Неотдавна почти всяка Tesla, създавана някога, беше вкарана в рекламационна сервизна кампания в резултат на технологията за автопилотиране.
Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в Щатите установи, че автопилотът не прави достатъчно, за да предотврати грубата злоупотреба с програмата, която може да доведе до инцидент на пътя.