Все повече и повече производители на автомобили предлагат на клиентите си не само желаната електрическа кола, но и правилното устройство за зареждане едновременно.
В скорошен тест ADAC изследва стенни кутии от производителите BMW, Ford, Hyundai, Mercedes, Peugeot, Tesla, Volvo и Volkswagen, информира auto-press.
Всичките осем кутии работиха перфектно и завършиха повече от 300 тестови зареждания без прекъсване на зареждането или други дефекти в безопасността.
Има обаче големи разлики в оборудването и следователно в цената.
Ако можете да се справите без цифрово, базирано на приложение лесно използване при зареждане, ще намерите надеждна стенна кутия само за 500 евро.
Най-добрите оценки в теста ADAC обаче могат да бъдат постигнати само с високо ниво на лекота на използване. Тъй като за много потребители функциите за хронология на зареждането, състояние на зареждане и оставащо време за зареждане чрез приложението играят все по-важна роля.
Експерти определиха кои са най-икономичните бензинови и хибридни автомобили СНИМКИ
Най-добрият резултат беше постигнат от Hyundai Wallbox Pulsar Plus (един от най-скъпите кандидати с 911 евро), който също успя да се наложи благодарение на най-доброто приложение.
Mercedes-Benz Wallbox (990 евро) и Peugeot ePro Full Wallbox (899 евро), бяха единствените модели в теста, предлагащи работа в мрежа с вграден модем за мобилен телефон и слот за SIM карта, където няма LAN кабел или WLAN.
Мистър Бийн разкритикува електрическите коли и отправи въпрос към обществеността
Най-евтините кутии за зареждане в теста на Tesla (500 евро) и VW ID.Charger (569 евро) се оказаха в по-ниските класации, защото не предлагат никакво приложение. Благодарение на тяхното стабилно и безопасно зареждане, тези продукти също постигнаха добри резултати като цяло.
Всъщност, тестовите измервания разкриха значителни разлики в консумацията на енергия в режим на готовност. Те варираха от 0,8 вата за кутията на Volkswagen до 5,7 вата за стенната кутия на Peugeot.