Хибридният кросоувър Hyundai Tucson показа отлично управление по време на „лосовия тест“. Журналистите от испанското издание km77.com решиха да проверят как ще се държи колата на трудна за шофиране магистрала, чиято маса поради наличието на двигател с вътрешно горене, електромотор и батерии е 1921 килограма.
Според резултатите от тестовете експертите са доволни от възможностите на южнокорейския модел.
Според някои параметри кросоувърът подобрява своята ефективност заради по-ниския център на тежестта.
По време на тестовете е бил шофиран Hyundai Tucson, оборудван с 1.6-литров турбодвигател и електрически мотор. Общата мощност на агрегата е 261 конски сили.
Освен това кросоувърът е оборудван с шестстепенна „автоматична“ и батерия с капацитет 13,8 киловатчаса, което позволява на модела да пътува с електрическа тяга около 50 километра.
Най-добрият показател по време на „лосовия тест“ са били енергичните престроявания със скорост от 74 километра в час.
Експертите отбелязват меката работа на стабилизиращата система на автомобила, която позволява на кросоувъра да поддържа висока скорост при маневрите.
Освен това експертите бяха впечатлени от боравенето с тежката машина. Според журналисти хибридът Hyundai Tucson се е справил с високоскоростния слалом по-добре от много модели с по-нисък център на тежестта.
В средата на февруари подобен тест премина и новият кросоувър Nissan X-Trail. По време на „лосовия тест“ експертите отбелязаха недостатъчната управляемост на автомобила по време на резките смени на посоката на движение.