Компанията Audi се развива активно, въвежда нови технологии и гледа уверено към бъдещето. Целият този напредък е отразен и в новото лого на марката.
Дизайнерът Андре Джорджи и стратегът на марката Фредерик Калиш обясняват какво означават новите кръгове на Audi.
Четирите кръга съпътстват автомобилите на Audi вече 90 години.
Първоначално, през 1932 г., те олицетворяват единство и сплотеност след сливането на четирите автомобилни производителя.
Сега дизайнерите са решили да актуализират разпознаваемото лого с „по-изчистена“ и лаконична двуизмерна графика и същата геометрия.
Те се стремят в бъдеще четирите пръстена да изглеждат еднакво навсякъде: в списание, на смартфона на клиента или на билборд, както и върху каросерията на автомобила или в интериора му.
Новото лого на Audi се състои от три компонента. Дизайнерите постепенно се отказаха от хрома и заложиха на контрастен черно-бял дизайн. Чрез оптично осветяване на логото белият цвят придава на кръговете висококачествен плосък вид, който при по-внимателно вглеждане все пак си остава триизмерен.
Съвременните кръгове означават високо качество. Яснотата на новите черно-бели кръгове прави фирмения стил разпознаваем, а тънкият черен кант около кръговете създава безупречно премиум усещане, независимо от цвета на автомобила или радиаторната решетка.
Клиентите могат да изберат и версията Black, при която бялото е заменено с тъмно сиво, което изглежда като черно гланцово покритие.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!