Изданието Jalopnik проведе допитване сред своите читатели и последователи в социалните мрежи, в което се поинтересува кои премиум автомобили имат най-лошия интериор от гледна точка на материали, ергономика и комфорт.
В резултат бе съставен списък от 20 модели, които бяха подложени на сериозна критика. В списъка присъстват, както масови автомобили от премиум сегмента, така и суперкколи и уникални модификации.
Списъкът започва с Maserati Ghibli, чийто салон, както казват читателите на изданието, прилича на интериора на Форд Мондео от 2000-те години.
След това те оценяват интериора на лимузината Aznom Palladium, построена на базата на Dodge Ram.
За този автомобил, чиято цена е половин милион долара, в Jalopnik казват, че „е си е най-обикновен Ram, който е тапициран със скъпи материали“.
След това се нарежа салонът на Tesla Model X, който, според мнението на един от собствениците, изглежда сякаш е направен от бутилки от газирани напитки. Като друго неудачно решение читателите на изданието определят интериора на класическото Lamborghini Countach. Комбинацията от кожа и алкантара изглежда така, „сякаш е правена в час по трудово в селско училище“.
Интериорът на Infiniti Q50 е сметнат за твърде остарял и безвкусен дори и за 2014 година, а собственик на Mercedes-Benz C-Class сравнява салона на своя автомобил със салона на Ford Fiesta. За Cadillac Escalade потребителите отбелязват, че интериорът е с твърде ниско качество, по-специално централната конзола и тапицерията на вратите.
На критики бе подложен и Porsche 996 Carrera: оборудването на салона, както казват читателите, не достига нивото на премиум модел. Затова пък, Dodge Charger Hellcat Redeye има доста зле снадени детайли в интериора, като пласмасите в него скърцат. Mercedes-Benz GLK от 2010-те години пък има много нежна кожа за тапицерия, както и много крехки дефлектори на вентилацията.
В электрическом Polestar 2 оказались неудобные и неприятные на ощупь сиденья. В Tesla Model S отметили плохое качество сборки и непропорционально большой экран мультимедиа. Ferrari F40, по мнению некоторых пользователей, не обладает даже намеком на интерьер, подходящий для суперкара такого уровня. У Alfa Romeo 4c главным недостатком назвали уродливый руль, а у батарейного Mercedes-Benz EQS – гигантский мультимедийный дисплей, похожий на выпуклый кусок стекла.
В октябре прошлого года в Париже прошел конкурс, в рамках которого эксперты выбирали самые красивые автомобили в мире. Среди гиперкаров лауреатом премии стал Bugatti Bolide стоимостью 4,6 миллиона долларов.