Great Wall ORA се реши на специален маркетинг, който може да предизвика буря от критики на Запад. ORA пусна нов автомобил с името Ballet Cat, който не само, че прилича на бръмбара на Volkswagen, но и бе провъзгласен за „най-сексисткият в света“, както вече го кръстиха чуждестранните медии.
Режимът „Топлината на мъжа“ е разработена специални за „онези дни“. Автомобилният производител обяснява, че в онова време жените може да се почувстват студени тръпки, а след това и да изпаднат в „паника“.
Но в новия автомобил те ще могат с едно докосване на копчето да активират „топлината на мъжа“.
Не, от панела с приборите няма да излезе някой „мускуляга с интензивно лицево окосмяване“, а просто се променя работата на климатичната система, сгрявайки специално водача.
Също така в колата има таен отсек за жени, където да се крие „ексклузивната козметична чантичка“. Освен това, има и огледало за грим с доста голям размер, а осветлението е настроено така, че да е максимално удобно при слагане на грим.
Главното обаче е това, че автомобилът притежава селфи камера, способна веднага да качва снимките и видеата в мрежата. Не се е разминало и без „режим на шофиране за дами“. В пакета влизат още адаптивен круз контрол, паркиране с гласово управление и активация на задния ход с глас.
Всичките тези функции, включително и тайния отсек, биха могли да послужат и на мъжете – само трябва да ги именуваме по друг начин. ORA обаче е решила да се откаже от половината си купувачи, посочвайки в рекламата на постъпилия в продажба в Китай автомобил, че той е изключително само за жени.
Вероятно, компанията скоро може да изкара и кола „само за мъже“, в която денонощно ще се излъчва спорт и ще има диван вместо предни седалки.