Стрийминг платформите се утвърждават като предпочитан избор за потребителите, независимо дали става въпрос за слушане на музика или гледане на видео. Услугите в тази категория дори променят начина, по който се забавляваме с игри с предложения като Google Stadia. Със сигурност платформи като Netflix и Spotify ще продължат да бъдат важна част от ежедневието на милиони потребители.
Няма как да не обърнем внимание и на популярността на ТikTok.
Приложението на ByteDance се превърна в световен феномен и дори накара технологичните гиганти да се съобразяват с неговия успех. Instagram предложиха редица функционалности, които дублират начина, по който работи TikTok, като подобна стратегия обхвана и YouTube.
Най-популярната видео услуга в интернет е водеща дестинация за авторите на съдържание и инфлуенсърите, което не е изненадващо. Генерирането на приходи в YouTube зависи от множество фактори, включително и да бъдете част от Partner Program, за да монетизирате съдържанието от реклами.
За да получавате пари директно от реклами в YouTube трябва да имате поне 1000 последователи и гледаемост от над 4000 часа през последните 12 месеца. Ако отговаряте на тези изисквания може да станете част от Partner Program, съобщава BusinessInsider. По този начин ще си гарантирате приходи от каналите, чрез реклами, абонаменти и членство.
Авторите на съдържание генерират между $2 и $12 на всеки 1000 гледания, което може да се превърне в приходи от $80 до $55 хил. месечно за отделните акаунти. Сара Лавендер е инфлуенсър в YouTube, която има около 100 хил. последователи и генерира месечно между $1000-$6000.
Качването на видео, което достигне 1 млн. гледания може да ви донесе приходи, които варират между $3400 и $40 хил. Сумите са различни заради вида на съдържанието и демографията на хората, които го гледат. Традиционно повечето последователи са гаранция за повече приходи в YouTube.
Oще от Digital: Kога е стартирал YouTube и кое е първото видео в платформата