TikTok искат по-дълги клипове, въпреки че потребителите са на друго мнение

Разработчиците на TikTok признаха, че имат проблем с времето, което прекарват потребителите в приложението. Оказва се, че въпреки рекордните инсталации повечето хора имат много нисък интервал на внимание. Именно заради това 60-секундните клипове в TikTok са толкова популярни, тъй като ги ангажират максимално.

Вътрешно проучване на компанията показва интересни детайли за начина, по който аудиторията прекарва времето си в своите профили.

Данните публикувани от Wired показват, че потребителите на социалните мрежи, с които се конкурира TikTok ежедневно са изправени пред голямо количество видео съдържание.

Това влияе на способността на потребителите да се концентрират. Повече от 50% от потребителите на TikTok твърдят, че клиповете с дължина от над 60 секунди могат да бъдат стресиращи. Всеки трети споделя, че превърта съдържанието, когато съответното видео е твърде дълго съобразно очакванията им.

 

 

Именно заради това TikTok се стремят да предлагат видео с точната дължина, за да поддържат вниманието на потребителите. Много често причината да не харесват по-дълго съдържание не е свързано със свободното време, което разполагат. Доста хора признават, че не могат да се концентрират за по-дълго време, което е причината да търсят по-кратко съдържание.

Максималният лимит за продължителност вече бе увеличен от 60 секунди на три минути, като ByteDance тестват дори петминутни клипове, като са проведени и експерименти с видео, което е дълго 10 минути. През последната година се е увеличило оптималното време за гледане на клипове в приложението от 11-17 секунди, до настоящите 21-34 секунди.

Увеличаването на дължината на видео клиповете е само един от начините TikTok да ни накарат да сме по-активни в своите профили.

TagsTikTok