Хитовото заглавие на ByteDance се превърна и в солиден източник на приходи за своите разработчици. Популярността на TikTok в световен мащаб ни кара да сме сигурни, че успеха на приложението ще продължи с пълна сила и през 2022г. Ако използвате активно своите профили в TikTok вероятно ще ви е любопитно да научите за резултатите в доклад нa маркетинговата компания URL Genius.
Изследването не насочено към начина, по който различните домейни следят активността на потребителите.
Специален акцент са 10 от най-популярните приложения със социална насоченост. Сред тях са YouTube, TikTok, Twitter, Telegram, LinkedIn, Instagram, Facebook, Snapchat, Messenger и WhatsApp. Oсновното заключение е, че мобилните приложения използват еднакви методи за шпиониране на потребителите, но две от тях го правят твърде агресивно.
Добре е да знаете, че тракери от трети страни могат да ви следят, дори когато затворите приложенията и респективно да виждат какви сайтове посещавате онлайн.
Проучването показва, чe YouTube и TikTok оглавяват класацията, тъй като имат по 14 мрежови контакта, което е драстично повече от стандартните около 6 при другите приложения. По този начин повече външни тракери следят активността на профилите. Любопитна подробност е, че няма яснота къде се споделя информацията на потребителите в TikTok.
Oказва се, че 13 от 14-те мрежови контакта са от трети страни, като следенето продължава дори когато изрично се откажете от тази функция. Приложението за споделяне на кратки видео клипове събира данни за локация, IP aдрес, история на търсене, но също колко време прекарвате в гледане на видео и др., информира CNBC.