Teхнологичният гигант получава поредното признание, тъй като оглави престижната класация на BrandFinance. През последната година Apple успяват да увеличат с 35% стойността на своя бранд в глобален мащаб. По този начин компанията достига най-високата стойност в Brand Finance Global 500 списъка досега и вече се оценява на внушителните $355.1 млрд.
Няма как да не отбележим, че Apple е първата компания, която струва $3 трилиона.
Невероятното постижение също оказва влияние за резултатите. Очакваните премиери през новата година и популярността на iPhone 13 вероятно ще запазят лидерската им позиция. Първите десет в класацията Brand Finance Global 500 се доминират от технологични брандове, което не е изненадващо, информира GizmoChina.
Челните три позиции са за Amazon и Google, чиято агресивна стратегия през годината им позволява да изпреварят Microsoft и заемат четвъртото място. Samsung и Facebook са следващите брандове в списъка, като деветата позиция е за Huawei, а 10-тото място за Verizon – един от големите мобилни оператори в САЩ. Изумителната популярност на TikTok не остава незабелязана от Brand Directory.
Това е най-бързо развиващият се бранд, който е увеличил стойността си с 215% през последните 12 месеца. В момента TikTok се оценява на $59 млрд., което е доста солиден ръст от 215%, в сравнение с резултатите от 2021г., когато този бранд струваше $18.7 млрд. По този начин TikTok заемата престижното 18-то място в Brand Finance Global 500 (2022).