Конкуренцията между двете компании в мобилната индустрия има дългогодишна история. Samsung и Apple доминират продажбите на смартфони в световен мащаб вече повече от десетилетие. Huawei се утвърдиха като първият бранд, който се опита да сложи край на двуполюсният модел въведен от двете компании.
Китайският производител се превърна в сериозна заплаха за Samsung и Apple, но амбициозните им планове претърпяха неуспех заради санкциите на САЩ.
Търговското ембарго предизвика сериозен спад в продажбите на Huawei и продължава да не им позволява да бъдат конкуренти. Xiaomi е единственият бранд, който през последните тримесечия се утвърди като третият най-голям производител след Samsung и Apple.
Предстоящите тримесечия ще са изпълнени с много динамични събития, които ще предложат още повече възможности за избор на потребителите. Samsung ще запазят лидерската си позиция, но ще бъдат изправени пред все по-силната конкуренция на Xiaomi и Apple.
Именно заради това корейският бранд вече е фокусирал вниманието си към възможностите за разширяване на пазарния дял при смартфоните през 2022г. От AndroidAuthority разкриват любопитни детайли какво да очакваме от Samsung през новата година. Един от приоритетите за компанията ще е да изпревари Apple по продажби в САЩ, където сега заема втора позиция.
За да постигнат целите си от Samsung са формулирали нова стратегия с кодовото име „Tiger“. Вдъхновението идва от факта, че 2022г. е годината на „Водния тигър“, според китайският календар. Tiger също така е акроним от петте най-важни цели за компанията през годината. Първата от тях е Samsung да са лидер по продажби във всички продуктови категории.
Успоредно с това компанията иска подобри пазарния си дял в сегмента на устройства с цена от над $600, като редуцира разликата с Apple в тази пазарна ниша. Планираната е експанзия в сфери като TWS слушалки, като плановете предвиждат рекордна година, която надхвърля очакванията на Samsung през 2022г.