Проучването на American Customer Satisfaction Index (Индекс на удовлетвореността на клиентите) е установило, че притежателите на автомобили Honda са най-доволните собственици на автомобили.
Проучването ACSI Automobile Study 2020-2021 се основава на интервюта с 4 888 случайно избрани клиенти в периода 6 юли 2020 г. – 28 юни 2021 г. Собствениците на автомобили в САЩ са били помолени да оценят последните си преживявания с автомобил.
Резултатите са представени по скала от 0 до 100.
В проучването Honda получdld най-висок резултат – 82 точки от 100. Това е с 4% повече от миналогодишния резултат от 79 точки. Японската марка е следвана от три марки с 81 точки: BMW, Lexus и Subaru. Следващите три марки отново са с еднакви точки, по 80: Audi (Volkswagen), Ram и Tesla.
Трима други производители на автомобили са успели да надминат средния за индустрията резултат от 78 точки – Hyundai, Mazda и Toyota получават по 79 точки от 100.
Mitsubishi и Chrysler имат най-ниски резултати, съответно 71 и 70 точки.
Харесайте и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!