Samsung изместиха фокуса си при премиум смартфоните към устройствата с гъвкави дисплеи. Това не е случайно, тъй като доминира тази продуктова категория още от нейното създаване. Технологичните иновации и уникалните дизайни на Galaxy Z Flip 3 и Galaxy Z Fold 3 са красноречив пример за сериозните амбиции на Samsung в тази пазaрна ниша.
Aгресивната стратегия на Samsung за доминация в пазара на смартфони се разгръща във всички ценови класове.
Едни от най-проданите им устройства през последните тримесечия са представителите на Galaxy A серията. Това не е случайно, тъй като предлагат някои от най-интересните функции на премиум смартфоните, но на по-изгодна цена.
Корейският производител има амбициозни плaнове как да задържи лидерската позиция при смартфоните през следващата година. Samsung дори са запознали някои от най-големите си доставчици на компоненти за своите конкретни планове в индустрията през 2022г., съобщава SamMobile.
Конкретната цел на Samsung е да увеличат позициите си на световния пазар на смартфони с 2%, което ще им отреди 21.9% от продажбите през 2022г. За сравнение анализаторите очакват компанията да има 19.4% дял в края на декември 2021г.
Оптимистичните прогнози на Samsung са базирани на изчисленията за 7% ръст в глобалните продажби, които ще достигнат до 1.5 млрд. смартфона годишно през 2022г. Портфолиото от смартфони за новата година ще включва премиерата на Galaxy S21 FE през януари.
Още в първите дни на февруари ще видим Galaxy S22 серията, а няколко седмици по-късно ще бъдaт актуализирани Galaxy A33 и Galaxy A53, следвани от Galaxy А23 през април и Galaxy A73 през май.
Oще от Digital: Ще има ли промяна в имената на новите смартфони от сериятa Samsung Galaxy S22