Aвторите на съдържание ще могат да печелят пари от профила си във Facebook (Меta)

Рекламите са основният източник на приходи за социалната мрежа, които използват множество механизми, за да монетизират личната информация на потребителите. Компанията вече експериментират с допълнителен инструмент, който е насочен специално към авторите на съдържание. Това е режим с името „Professional“ и ще предложи повече възможности да монетизират своите клипове и публикация.

Новата секция в профилите ще показва и полезни съвети и аналитични данни, които досега бяха видими единствено за Facebook Pages.

Една от новостите, която ще предложи „Professional“ режима е опцията авторите на съдържание в социалната мрежа да се включват във Reels Play програмата за бонуси. Някои от тях могат да спечелят до $35 хил. месечно на базата на гледаемостта на своите клипове във Facebook (Meta).

Трябва да уточним, че достъпа на програмата става с покани, което означава, че компанията в голяма степен ще определи кои профили могат да се присъединят.

 

 

На този етап Meta не са публикували повече информация за функциите и подобренията, които тепърва ще осигуряват в професионалния режим. Очакванията са създателите да имат достъп до сходни инструменти с тези на собствениците на страници, с които промотират своя бизнес. Това включва информация за публикациите, аудиторията и допълнителни статистики на профила, информира TechCrunch.

По този начин ще виждате общия брой споделяния, реакции и коментари, които предизвикат публикациите, както и увеличението на броя на последователите с течение на времето. Всички тези данни са важни, тъй като ще позволят на авторите на съдържание да добият по-добра представя за своите аудитория и респективно как да продължат да им предлагат по-добро съдържание.