Рекламите са основният източник на приходи за социалната мрежа, които използват множество механизми, за да монетизират личната информация на потребителите. Компанията вече експериментират с допълнителен инструмент, който е насочен специално към авторите на съдържание. Това е режим с името „Professional“ и ще предложи повече възможности да монетизират своите клипове и публикация.
Новата секция в профилите ще показва и полезни съвети и аналитични данни, които досега бяха видими единствено за Facebook Pages.
Една от новостите, която ще предложи „Professional“ режима е опцията авторите на съдържание в социалната мрежа да се включват във Reels Play програмата за бонуси. Някои от тях могат да спечелят до $35 хил. месечно на базата на гледаемостта на своите клипове във Facebook (Meta).
Трябва да уточним, че достъпа на програмата става с покани, което означава, че компанията в голяма степен ще определи кои профили могат да се присъединят.
На този етап Meta не са публикували повече информация за функциите и подобренията, които тепърва ще осигуряват в професионалния режим. Очакванията са създателите да имат достъп до сходни инструменти с тези на собствениците на страници, с които промотират своя бизнес. Това включва информация за публикациите, аудиторията и допълнителни статистики на профила, информира TechCrunch.
По този начин ще виждате общия брой споделяния, реакции и коментари, които предизвикат публикациите, както и увеличението на броя на последователите с течение на времето. Всички тези данни са важни, тъй като ще позволят на авторите на съдържание да добият по-добра представя за своите аудитория и респективно как да продължат да им предлагат по-добро съдържание.