Motorola отчита 88% годишен ръст в продажбите за България

Motorola обяви забележителни годишни финансови резултати с рекордно представяне през второто тримесечие. Технологичният бранд постигна най-високите си тримесечни приходи от близо четири години насам, отбелязвайки ръст от 27% на годишна база. Освен това, компанията продължи да постига ръст на рентабилността с най-голямата си тримесечна печалба от придобиването насам.

Особено значим е и напредъкът по стратегическите инициативи на компанията – благодарение на успешното лансиране на продуктите от фамилията Edge и използването на приложенията ThinkShield и MotoTalk, Motorola отбеляза растеж в B2B сектора и изключително високи резултати в географските региони.

 

През второто тримесечие на финансовата година Motorola отбеляза феноменален ръст от 102% на годишна база в региона на Югоизточна Европа. Основните страни, допринесли за изключителните резултати, са България, Румъния, Украйна, Хърватия, Словакия, Сърбия и Чехия.

На българския пазар Motorola отбеляза продажби от 88% годишен ръст, лансирайки топ устройствата Motorola Edge 20 в премиум сегмента, Moto G30 и G9 Plus в средния сегмент, както и Moto E7i Power в основния сегмент.

 

 

Освен тези бизнес постижения, резултатите от неотдавнашното проучване Lenovo Listens показват, че компанията е поставила сериозен акцент върху усъвършенстването на работата на целия екип. Това се вижда от общите резултати за ангажираност на служителите на Motorola, които се подобряват с 17% на годишна база. Това увеличение е заслуга на мениджърите на компанията тъй като един от основните им ангажименти е да насърчават създаването на чудесно място за работа.

С навлизането във втората половина на годината, Motorola сподели позитивните си очаквания за успех. Екипът споделя, че партньорите и телекомуникационните компании по света са още по-развълнувани да работят с Motorola,  които, от своя страна наблюдават значително увеличение на възможностите за обхват и по-широк конвейер за навлизане на пазара, благодарение на тясното сътрудничество в рамките на Lenovo.

 

„Няма да изневерим на традициите си и поставяме фокус върху приоритетите си да предоставяме иновации в областта на хардуера и клиентските изживявания, същевременно продължавайки да растем рентабилно на всички пазари. Очаквам с нетърпение да се развиваме и да въвеждаме иновации по пътя към една изключителна година за Motorola“, сподели Серджио Буниак, президент на Motorola.